Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

2η  Συνάντηση  6/11/2013
1). Χωρισμός  ομάδων:

- ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ : Κοντός, Βαλιμήτης, Γαϊτάνος, Δάρας
- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ: Βαλιμήτη, Ζιώγα, Δημητρίου, Κόκας, Κιουρσούνης
- ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Παππά, Παπαδημητροπούλου, Βαρβουτσή, Σεϊντάνη, Μεϊμάρογλου, Πάνου
-  ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ- ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΕΣ: Σταθόπουλος, Κακούρης, Λιάρος
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ:  Χαβιάρα, Κόλλια, Μπάλου, Κούβαρη

2). Αρμοδιότητες  ομάδων, καθορισμός  συντονιστών

3). Οργάνωση  φακέλων, ημερολόγια  (  ομαδικά  και  ατομικά)

4). Γενικότερες  οδηγίες  εργασίας  και  συνεργασίας

5). Ανάθεση  ερευνών:
ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ: Επαγγελματικές συνθήκες και προοπτικές  στην  τηλεόραση ( διαδίκτυο, συνεντεύξεις)
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ: Σύγκριση   των  3  ΜΜΕ (  ερωτηματολόγιο)
ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΙ  ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ: Επαγγελματικές  συνθήκες  και  προοπτικές   του  ραδιοφώνου.
ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ- ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΕΣ: Επαγγελματικές  συνθήκες  και  προοπτικές  του  τύπου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ : Μουσικές  επιλογές  και  ραδιοφωνικές  συνήθειες  των  μαθητών.

ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ   ΗΛΙΑΣ
      ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Δ/ΝΤΗΣ  ΤΟΥ  6ου  ΓΕΛ  Ν.  ΙΩΝΙΑΣ


                       6o  ΓΕΛ   Ν.  ΙΩΝΙΑΣ 
                    ΣΧ.   ΕΤΟΣ      2013-2014
                         ΤΑΞΗ  : Α’
              ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ        ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ  ΘΕΜΑ
               «   ΓΝΩΡΙΜΙΑ   ΜΕ  ΤΑ  Μ.Μ.Ε.»
            1Η  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  30/10/2013
1).  Χωρισμός   σε   ομάδες:
Α’   ΟΜΑΔΑ: Ιστορικοί  (  Ιστορική   εξέλιξη  των  3  ΜΜΕ, τύπος-ραδιόφωνο-τηλεόραση)
Β΄ ΟΜΑΔΑ: Δημοσιογράφοι (  σύνθεση  κειμένων  , άρθρα, κείμενα  εκπομπών, ρεπορτάζ  κ.α.)
Γ΄ ΟΜΑΔΑ: Ραδιοφωνικοί  παραγωγοί ( παραγωγή  εκπομπών, μουσικές  επιλογές)
Δ΄ ΟΜΑΔΑ: Ηχολήπτες, Εικονολήπτες ( Ηχογραφήσεις, επεξεργασία  ήχου,  βιντεοσκόπηση, φωτογράφηση)
Ε΄ΟΜΑΔΑ: Τεχνολόγοι, Παρουσιαστές ( Σύνθεση  εργασίας, παρουσιάσεων, κατασκευή blog-wiki  κ.α.)
2). Ανάθεση  ερευνών
α). Σύγκριση  των ΜΜΕ και  επιλογές  μαθητών –νέων ( ερωτηματολόγιο)
β). Μουσικές  και  ραδιοφωνικές  επιλογές των  μαθητών ( ερωτηματολόγιο)
γ). Επαγγέλματα  του  τύπου- προοπτικές ( ερωτηματολόγιο)
δ). Επαγγέλματα  του  ραδιοφώνου- προοπτικές ( ερωτηματολόγιο)
ε). Επαγγέλματα  της  τηλεόρασης- προοπτικές. ( ερωτηματολόγιο)
3). ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ-ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ  ΠΡΟΪΟΝΤΑ
α).  κείμενο  εργασίας
β). παρουσιάσεις ppt
γ). κατασκευή  blog-wiki
δ). cd  με  ηχογραφήσεις  εκπομπών
ε).  βίντεο  και  φωτογραφίες  από  δράσεις
στ). στατιστική  επεξεργασία  ερευνών  και  αποτελέσματα
Ο  ΥΠ.  ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΚΟΣ  ΗΛΙΑΣ
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ  1η

Ανοίξτε   στην  επιφάνεια  εργασίας  ένα  έγγραφο ( word) και  αναζητήστε ένα  άρθρο  της  αρεσκείας  σας στην  ηλεκτρονική   σελίδα  της  εφημερίδας  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ  www.kathimerini.gr.Στη   συνέχεια  γράψτε  μια  περίληψη  του  άρθρου  στο  έγγραφο, που  έχετε  δημιουργήσει και  αναρτήστε  το  στο  blog  σας. Δώστε  ένα  άλλο  τίτλο  στο  άρθρο  και  συνθέστε  ένα  νέο  άρθρο  δικό  σας  με  παρεμφερές  θέμα. Επιλέξτε   σχετική  εικόνα  που  θα  βρείτε   σε  μηχανή  αναζήτησης ( www.google.gr)  και   τοποθετήστε  την  στην κορυφή  του  άρθρου, που  δημιουργήσατε. Όλα  αυτά  στη  συνέχεια  να  τα  αναρτήσετε  στο  blog  σας.

                                     ΔΡΑΣΕΙΣ    ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
                 
ΔΡΑΣΕΙΣ   ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου